Îmi place comunicarea

Pentru că mi-e dat să scriu,

Să cânt, să manânc. Nu mă satur.

Se depune pe ici, pe colo.

Dansez pe ritmuri de tobe, fum

Scutur coapsele, umerii, spatele

Lelele o maaa. Lelele o maaa.

Nu ştiu ce zice, nu mă interesează

Simt ritmul fără cuvinte.

Văd credinţa mea într-o zi.

O să te întreb până când nu

mai sunt femeie, nici tu bărbat.

Sunt tăcere nemuritoare

Scutur capul până e gol.

Înţelegi ce vreau să zic?

Aii, aiiii. Bailamos.

Am încurcat limba. Iertare.

Mă duc să o recuperez.

A căzut de la etaj în zăpadă.

Totuşi, nu sunt prea multe limbi?

A mea, a ta, a lui, a ei.

Mai aveţi chef de citit?

Nu mă pot opri din scris.

E doar foame.

Cum o fi o fasole cu costiţa afumată,

Cu mujdei de usturoi şi un pahar de vin

Făcut de tata?

Mă duc să aleg fasolele de la mama

Mai e câte o gâză strecurată,

Dar o dau cu grijă, la o parte.

Nici gând să stea locului,

Tot le aduc înapoi.

Opresc una, pleacă două. Le ucid.

Au rămas în sfârşit la locul lor.

Da’ de unde, au apărut şi mai multe

Vietate, mă înnebuneşti!

Mai termin eu de ales fasolele azi?

În apă şi foc cu voi. Fierb liniştit.

Mă întorc la oameni.

 

Irina-Elena Aiacoboae

