Divinitatea din mine saluta Divinitatea din tine, ulei pe panza

Divinitatea din mine saluta Divinitatea din tine, ulei pe panza

 

Rar încerc un avocado,

La gust e la fel cu salata de vinete

Negresele de treabă

Au ieşit la săniuş

Nu e atât de frig acasă

Depinde la câte minus grade eşti

Şi cât îţi place lămâia din

Ceaiul cu ghimbir înţepător.

Ce gust are mărul? Optimist, curios.

Nu te superi că te-am copiat, nu?

O iau ca pe o glumă.

Nu ştiu cine l-a interzis.

Voi l-aţi inventat pe Nostradamus,

Filmele, cântecele, poeziile.

Suntem în familie

Mă simt un pic prost

Nu ştiu dacă ne-am întâlnit

Până acum vreodată.

Eram copii

Am obosit de atâtea relaţii familiale

Încurcate, necunoscute

De la tata

Pe ale mamei le cunosc mai bine

Când m-am îndepărtat de tata?

Îl cunosc pe tata prin mama

E doar istorie?

Te spăl, căci te-am folosit,

Aşa proaspătă.

Primesc străinii. Glumim.

Cântă-mi despre orice.

O continuă trecere.

Nu ştiu multe lucruri.

O ştiu pe mama,

Îl aud pe tata

A încărcat bateriile la radio

Să se audă mai tare.

Am vrut să te salut.

Nu ştiu punctuaţia,

Unde să pun virgule,

Unde să pun punct.

Te scriu doar, istorie.

Doar nu o să stăm aici

Pe vecie.

Irina-Elena Aiacoboae

