Nu diseca clipa de bucurie

E o stare, pe care poţi să o simţi, să o trăieşti

Să o savurezi atunci când este.

Când nu este, nu înseamnă că nu există

Necuprinsă încă.

 

Am alungat rămasul bun, simt deja ce va să fie

Mai am puţin şi scap de răsfăţul emoţional

De a primi ce vreau, când vreau, cum vreau,

Am deschis pieptul.

 

Agăţ un sunet, mângâie prezentul

Urmăresc razele, mă duc înapoi unde am fost odat’

Nu mai simt goliciunea ramurilor fără culoare

E atât de soare cât să mă îmbăiez

În linişte şi gânduri.

Am fost, ca şi tine prin tărâmul îndoielilor,

 

Ca şi tine, mi-am văzut fragilitatea, cusururile,

Pot să le îmbrăţişez şi pe ale tale şi să îţi dau

Echilibrul meu.

 

Putem vorbi despre acum, despre frânturi

De suflet puse în gânduri de mii de ani,

Putem fi transparenţi, pentru că secretele sunt

Bine păzite.

 

Dă-mi palma ta, să îţi văd visele şi drumul,

Să îmi spui încotro vrei să o ei, ce vrei să laşi,

Să afli de ce ai nevoie, să înveţi să ceri şi

Să primeşti.

 

Învaţă-mă că orice vis are rolul lui concret,

Că orice om a venit pentru ceva anume, învaţă-mă

Să te privesc cu drag.

 

Irina-Elena Aiacoboae

