Salvador Dalí - Persistenţa memoriei

Salvador Dalí - Persistenţa memoriei

 

Nu mai sunt gardianul timpului

Poate să zacă pe noptieră liniştit

Poate să se scurgă la origini

Nu mai respect nici un protocol.

 

Insistenţa s-a transformat în Persistenţă

Tot ce am de făcut este să curăţ Memoria

Refresh, delete all cookies, temporary files,

M-am dilatat, extins, sunt imposibil de controlat.

 

Mă mai încearcă senzaţia de uscăciune

Dar mă colorez, mă înmoi în ulei şi tempera,

Stânga nu ştie încă ce face dreapta

Mută durerea de pe o parte pe alta.

 

Te ascult, te recunosc, te validez,

Nu mai sunt 50%, suntem întreg,

Nu am nevoie de cuvinte să te simt

Putem să tăcem în orice loc, timp, spaţiu.

 

Poate Shakespeare a fost femeie,

Nescafe 3 în 1 e de pe alte meleaguri

Mesagerul din secolul 21 poartă numele de

Connecting people.

 

Nu am credit, folosesc Portocaliu

Ca să te sun. Inspiraţia e în mişcare

Timpul e nepreţuit, cartea are preţ

Prin magia cuvintelor cu care te ating

Dă la o parte forma, primeşte fondul.

 

Doar un strop de credinţă şi trăiesc

Atemporal, fără griji.

Fiindcă sunt un melancolic perfect

În care se ascunde un strateg desăvârşit

Înconjurat de ceata lui de arhangheli.

 

De trei Gabrieli a fost nevoie ca să văd

Că licitam într-una locul de lângă Mine.

Am prins aripi, pot să rostesc ce cred,

Fiindcă şi ce crezi tu e la fel de adevărat,

Suntem în Comunicare.

 

Irina-Elena Aiacoboae

