Obiectivul meu pe plan financiar incepe sa prinda elegant contur.

Obiectivul meu pe plan financiar începe să prindă elegant contur.

Prima etapă este identificarea intenţiilor: renunţarea la datoriile externe şi să ajung la o gestiune lucidă a aceleaşi cantităţi de bani lunară, pe care să o adminstrez cu lejeritate. Mi-am angajat şi nişte Miniştrii.

Primul rând m-am gândit la ce renunţ şi la ce nu renunţ. Apoi am vorbit cu Miniştrii mei şi le-am trasat dat nişte sarcini pe fiecare domeniu din viaţă.

Ministerul Finanţelor şi Economiei: Cunoaşterea realistă a încasărilor şi plăţilor.

Finanţe: Situaţii financiare exacte, care să cuprindă atât fluxurile de încasări curente cât şi consumurile, stocurile şi resursele existe şi disponibile. Cuvânt de ordine: voinţă.

Economie: Întrebare: Cum aş putea să mă încadrez în bugetul disponibil?

Ministerul Turismului: Practicăm turismul intern (vizită la părinţi, prieteni, etc). Nu refuzăm oferte gratuite. Dar ne gândim de două ori. Deviză: ne simţim bine oriunde!

Ministerul Administratiei şi Internelor

La Interne căscăm ochii la orice tentaţie financiară şi de consum. Ne întrebăm: Pentru ce vreau acel lucru? La ce îmi foloseşte? Există altceva ce aş putea folosi?

La Administraţie reformăm sistemul de gândire.

Cuvânt de ordine: disciplina minţii.

Ministerul Educaţiei şi Dezvoltării: continuăm dezvoltarea personală accesând resurse free sau cu costuri reduse şi învăţăm tot ce avem nevoie de la oamenii şi sursele de viaţă cu care intrăm în contact zilnic. Parolă de acces: modestie.

Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale

La Muncă: obiectivul este ca munca să fie cu bucurie, fără oboseală, trudă sau istovire şi cu răsplată financiară. Intenţie: să nu ne mulţumim cu prea puţin!

Pentru Pensie gândim în perspectivă planuri de investiţie.

La Familie: gestiunea împreună a bugetului, clară, fără ascunzişuri.

Ministerul Sănătăţii: Tăiem din antiinflamatoare şi analgezice. Le înlocuim cu leacuri pe cât posibil naturale şi folosim puterea minţii de vindecare. Evităm accidentele fiind prezenţi.

Încurajăm atât dieta financiară cât şi cea alimentară. Readucem alimentaţia la rolul ei de hrană în viaţă şi ne luăm bucuria şi plăcerea din celelalte domenii.

Ministerul Transporturilor: orice mijloc de transport are beneficiile lui.

Ministerul Telecomunicaţiilor: vorbim doar când avem chef de vorbit, preferăm să ascultăm cât mai mult cu putinţă.

Relatia cu Parlamentul. Rolul acestui Ministru este sa asigure incetarea parlamentărilor.

Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional:

Scriem, pictăm, creăm. Practicăm simplitatea.

La Culte: Îmbunătăţim relaţia cu Divinitatea şi rugăm ca îngrijărările şi temerile noastre să fie transmutate. Practicăm detaşarea, relaxarea, credinţa.

Întrebare: Care este rolul şi misiunea mea?

Relaţia cu Parlamentul. Rolul acestui Ministru este sa asigure încetarea parlamentărilor.

Vrei Guvernul meu? Ţi-l dau şi ţie!

Am angajat şi un Prim Ministru, care preia sesizări, reclamaţii şi, mai ales sugestii şi idei! Dar să ştiţi că le preiau şi le dau mai departe! Daţi cu ele!

Cu drag,

Irina Aiacoboae

Antrenor de Viaţă

