Fall in love – Îndrăgosteală, 2011

 

Iubirea îşi poartă cu graţie Casa în spinare,

Iubirea se atinge, se ocroteşte, se preţuieşte

Se respiră prin toate celulele trecute, prezente.

 

Iubirea îşi îmbrăţişează timiditatea fără cuvinte,

Iubirea respectă ce nu e a ei şi îşi recunoaşte neputinţa

Iubirea se simte, se primeşte, se oferă. E viaţa însăşi.

 

Iubirea e anotimp ce radiază în tăcere, trăieşte prin ea sau el

Iubirea sunt pagini întoarse, pagini trăite, pagini deschise

Jucăm jocul ăsta de mii de mii de ani, în toate formele.

 

Iubirea resetează programe adanc săpate in ADN,

Corectează cu modestie mesaje primite rând pe rând

Şi trece dincolo de raţiune în sufletul fiecărui prieten.

 

În ziua când te-am iubit cu adevărat, nu a mai existat

Urăt, frumos, bun, rău, înalt, scund, înşelat, corect, incorect

Imaginea s-a cristalizat şi am ştiut că am iubit un Luceafăr.

 

Te-am iubit pe tine însuţi, pentru că deja mă puteam iubi

Pe mine. Şi am ştiut că nu vrei să mă schimbi pentru că

Nici eu nu mai aveam ce să schimb la Tine.

 

Irina Elena Aiacoboae

