© Foto Gelu Coltau: Fragmente de Lumina - www.laprintarie.ro

© Foto Gelu Coltau: Fragmente de Lumina - http://www.laprintarie.ro

L-am rugat pe Tata sa aibe grijă de el

Şi s-a rănit la mâna stângă.

M-am speriat de ce i-am urat.

A început să aibe grijă de el.

 

Mi-a cerut Mama voinţă. I-am dat.

Picioarele au dus-o singure la Bunica, care

La 92 de ani nu mai e mobilă şi nu aude.

Am sunat-o pe fix. Ne înţelegem perfect.

 

 

Jumătate din mine vrea să iasă din casă,

Jumătate ar sta. Focus pe dualitate.

Oare ce vrea Sora mea? E in echilibru.

Azi mă odihnesc. Joi plec la Bruxelless.

 

Te las în dreapta mea din toată inima.

Până acum îţi vedeam doar reflexia.

Pot să port seminţe în mine, nu mai scuip.

Copilul femeie a crescut. Ştie ce spune.

 

Mă îndepărtez tot mai mult de voi,

Căci deja îmi sunteţi aproape.

Vă dau drumul liberi ca şi mine,

Mă duc să răspândesc cuvinte.

 

 

Familiei mele care mi-a dat Inspiraţia.

 

 

Irina Aiacoboae

6 noiembrie 2011

