Nu o data am constatat ca sunt momente cand reusesc sa materializ cu usurinta un gand sau o dorinta, cum ar fi o persoana (prieteni, clienti, parteneri, pe oricine imi doresc sa intalnesc), un cadou, ceva ce imi doresc mult si din adancul sufletului si doar transmit in Univers dorinta mea si in cateva ore se implineste.

E un loc pe care eu il numesc zona in care am Putere.

Si, cel mai adesea, sunt celelalte momente cand lucrurile pe care mi le doresc intarzie sa apara si, ceea ce se intampla este ca nu mai este o dorinta pura, care pleaca ca o sageata in Univers ci o lipsa, o necesitate, o nevoie care atrage alte nevoi si lipsuri.

E zona pe care o numesc, zona de Neputinta.

In zona de Neputinta este ca si cum as fi oarba, bajbai dupa ceva si este greu sa ma multumeasca ceva, pentru ca o nevoie greu poate fi suplinita cu ceva. E ca un sac fara fund, poti sa tot bagi in el diverse si mai este loc si de altele. Aici isi face aparitia Masinaria, cea care e mandra, care e trufasa, care pozeaza in victima, care se crede desteapta, careia ii e teama, care fuge, care amana lucrurile pentru ca inca nu e pregatita pentru ele sau pentru ca nu a venit inca momentul sau ca e nesigura pe ea (ce dovada mai mare de trufie si orgoliu decat asta?!).

Evident, imi iubesc Masinaria. De ce o iubesc? Pentru ca asa o pot tine in frau si  domestici, ii dau voie sa isi faca din cand in cand de cap, ii mai las din lat sa se zbata si sa tipe cand mai are chef si, dupa, ii zic: Hai, gata, cuminte acum, ne apucam de treaba. Pentru ca asa, acceptand-o, cand incepe sa isi faca aparitia, se preface ca nu stie ca o observ si ca, la un moment dat, va disparea de la sine. Atunci renunt la a ma critica, la ce lucruri am facut si ce nu am facut, la ce trebuia sa fie sau sa nu fie in trecut altceva decat a fost.

Si ma intorc la Fiinta, ma intorc la a fi cu oamenii, la a asculta, la a vorbi, rade, a face proiecte, scrie, visa, inventa bucate, orice imi face placere sa fac atunci.

Aici e zona mea de Putere.

Zona in care ma las inspirata de o idee, de oriunde as auzi-o, cand ma gandesc, cum ar arata acel lucru si pentru mine, cum ar fi sa fiu eu cea care traieste acel moment, fie ca mi-l povesteste un prieten, fie ca il aud intr-un film sau intr-o emisiune sau il gasesc intr-o carte. E o zona de liniste, unde ideea respectiva se duce direct in interiorul meu si infloreste, e o zona in care este claritate, armonie, atractie.

In zona de Putere sunt momentele cand viata simt ca vibreaza si raspunde gandurilor si dorintelor mele, cand se intampla miracole in jurul meu, doar vazand cum construind gand dupa gand, o dorinta profunda, Universul raspunde cu generozitate si promtitudine.

Ce imi doresc acum este sa las sa treaca momentele de Neputinta cat mai repede si cu usurinta si sa ma conectez la Fiinta, la bucuria de a trai, descoperi si crea cat mai mult cu putinta. Cum ar fi sa fie asa? 🙂

Cu drag,

Irina Aiacoboae

Descopera o Viata Magica

