Dragi Romani,

de oriunde ati fi in lume,

Mi-as dori astazi sa ne bucuram impreuna, fiecare unde suntem si cu cine suntem acum si sa trimtem un gand bun noua si celor dragi, sa radem, sa glumim, sa ne gandim la ce ne-am dori sa se intample cu noi si cu tara noastra, sa ne ridicam, sa inflorim, sa traim din plin aceasta viata, cu bune si cu rele,  sa savuram dulcele si amarul, picantul si aromatul clipelor pe care le avem impreuna.

Vin din Bucovina, am crescut in Moldova, lucuiesc acum in Muntenia, vorbesc cu usurinta cu orice roman din orice zona a tari si cu prietenii romani raspanditi in alte tari din lume si cu cei nascuti in alte colturi din lume, care locuiesc in Romania sau in alte tari. Ca noi toti de altfel. Nu mai simt bariera de limba sau de comunicare, nu ma mai intereseaza ca amestec cuvintele din vreo 4 limbi si cand vorbesc in romana, cand in engleza, cand in spaniola, cand in franceza. Sunt doar in comunicare cu oamenii pe care ii ascult ce isi doresc si care ma inspira.

Cum vad eu Romania? Vad Romania in transformare si in actiune, vad Romania, suferinda, tematoare, trista, vad Romania amuzanta, plina de doruri, Romania calatoare vad Romania campioana, Romania geniala, talentata, Romania credincioasa, ancestrala, luptatoare, patrioata, Romania frumoasa si delicioasa si, mai ales, mai ales! vad Romania plina de iubire, prietenie si caldura! Am prea multe exemple pentru toate acestea lucruri care fac din noi Romania. Am pagini de istorie, de cultura, de stiinta, de credinta, de sport si performanta!

Cine sunt eu, cine esti tu? Sunt o fiinta umana, care se transforma, care actioneaza, care are momente bune si mai putin bune, care plange, care rade, sunt calator in lume, amuzanta, talentata, sunt prietena, sunt iubita, sunt parintii si stramosii mei, sunt orice imi doresc sa fiu. Simt muntii, marea si natura in sufletul meu, vad darurile pe care le avem, vad casele si drumurile, vad curatenia, vad mizeria, vad criza, vad oportunitatile, vad viata cum infloreste in jurul meu. Eu sunt Romania.

Oriunde ai fi in tara aceasta si in lume, esti roman si duci Romania cu tine, in sufletul tau, in fiinta ta, exact asa cum este.

La multi ani prosperi si cu pace, Romane!

Cu drag,

Irina Aiacoboae

Live your Life with Love

