Irina Aiacoboae - "Radacini", ulei pe panza

Am inceput a scrie astazi prin a nu sti ce sa spun,  prin a ma confrunta cu propriile temeri, cu emotii si cu neincredere, cu o dorinta de a fugi si a dormi pana cand toate aceste stari vor fugi ele insele de mine si vor uita ca au fost in preajma mea.

De ce oare mi-e teama? Exista ceva in acest moment de care mi-e frica cu adevarat? In aceasta clipa, in sufletul meu exista cu adevarat vreo neliniste, e ceva acum care trebuie sa fac si nu pot sa il fac?

In clipa aceasta am vreo problema cu adevarat? Exista ceva ce nu poate fi solutionat pana la urma? Nu intotdeauna s-au gasit solutii la preocuparile mele? Nu intotdeauna ceva mai presus de mine mi-a aratat cum sa rezolv o situatie sau alta?

Am sa imi las frica, temerile, ingrijorarile deoparte, renut la ele si doar am sa scriu.

Ce mi-am propus sa fac azi?

Printre altele, sa scriu, sa impartasesc cu voi cine sunt si ce fac si ce ma inspira.

Ma uit la ultimele lucruri pe care le-am realizat in ultimele 6 luni.

Am inceput sa ii iubesc pe oameni asa cum sunt, cu lucrurile lor minunate, cu calitatile si cu limitele lor, cu temerile si fricile lor, cu credintele lor (functionale sau nu), sa ii vad dincolo de cine spun ca sunt, sa ii ascult, sa ii inteleg, sa comunic cu ei. Sa ii iubesc exact asa cum sunt, sa le iubesc temerile si preocuparile lor si pe ale mele. Sa ii admir, sa ii incurajez, sa fiu impreuna cu ei. Sa ii ajut sa isi gaseasca solutii, sa fiu mandra ca au reusit lucruri frumoase, in urma discutiilor cu mine si ca le-am contribuit oamenilor din viata mea, prin cine sunt si ceea ce fac.

Sa imi iubesc si sa accept tacerile mele si ale celor din jur.

Sa ma bucur de viata, sa accept ca nu intotdeauna am entuziasmul pe care mi-l doresc si ca starile mele pot sa fluctueze si sa le pretuiesc pe fiecare in parte. Sa cad si sa ma ridic.

Sa invat sa ma rog, sa imi linistesc sufletul, sa fac lucruri pe care altadata nici nu ma gandeam ca le voi face.

Recent, mi-am descoperit pasiunea de a picta si ma uit cu suprindere ca tehnica si calitatea picturilor mele evolueaza de la un tablou la altul, fara sa fi facut in mod expres vreun curs in acest domeniu.

Ce se intampla cand pictez? Sunt acolo in tabloul meu, sunt concentrata si daruita total in ceea ce fac, imi place, e o pasiune. Si am evoluat pictand, facand, luand actiune. Am auzit multe voci in capul meu care imi spuneau ca nu stiu ce sa mai pictez, nu stiu ce sa fac si cum sa fac si, totusi, lucrul care m-a impins mai departe sa evoluez, a fost doar prin a face, a picta si nu am ascultat niciuna din vocile respective. Si, nu m-am gandit la bani, la ce o sa zica alti oameni, daca este bine sau nu ceea ce fac, are sau nu valoare, am pictat din pasiune, pentru sufletul meu initial si apoi, si alti oameni s-au bucurat de lucrarile mele.

Daca fiecare am descoperi lucrurile pe care le-am facem din pasiune si cu drag, fara a ne ingrijora daca vin sau nu banii, cat, cum si daca vin, am avea o liniste sufleteasca, o implinire, o motivatie care ne-ar impinge afacerile si proiectele inainte mult mai usor decat daca am urmari doar sa gasim jobul sau afacerea care sa ne aduca un venit anume. Si, da, este necesar sa treci la actiune, dincolo de orice alta parere ai ca poti, nu poti, stii, nu stii sa faci acel lucru, ti-e teama sau nu ti-e teama de orice.

Cine sunt azi?

Sunt o fiinta umana inspirata de frumusetea oamenilor si de puterea lor de depasi obstacolele, de a-si gasi drumul in viata si lucrurile care ii implinesc, fie ele lucruri mai mici sau mai mari.

Ce ma inspira?

Ma inspira sa scriu, sa pictez, sa fiu creativa, sa antrenez oameni, sa descoper infinitul potential uman.

Te invit si pe tine sa te uiti la realizarile pe care le ai in viata ta si in cariera ta.

Te invit sa faci un efort pentru a vedea ceea ce este minunat si lucrurile de care esti mandru ca le-ai realizat in viata ta, sa iti exprimi recunostinta pentru cine esti si ce ai facut cu timpul tau si sa lasi pentru moment ceea ce nu ai (inca) si ingrijorarile tale.

Pe tine ce te inspira?

Cu drag,

Irina

