Sujith Sydney's Photos

Ce inseamna a avea succes? Pentru fiecare succesul este definit diferit. Ai definit cum arata succesul pentru tine? Sau ce ar trebui sa ai ca sa consideri ca ai succes?

De cele mai multe ori, consideram ca am esuat cand nu avem inca in viata rezultatele pe care ni le-am propus (de parca nu ar mai exista o a doua sansa sau „vreme” pentru a le obtine), cand avem asteptari ca in viata ar trebui sa avem anumite lucruri (de cele mai multe ori pe care le au altii si noi nu le avem sau ne amintim ca asa era mai bine), etc.

Cineva spunea ca zidurile sunt acolo pentru a vedea cat de mult ne dorim un lucru sau altul. Poate inainte de a avea acel lucru pe care ti-l doresti ai de trecut prin diverse etape.

Cum poti sa fii constient ca este doar o parere sau o senzatie ca ai esuat si cum poti sa te reintorci la a te simti bine si a continua sa iti construiesti drumul spre „succes”?

Iata cateva idei:

1. Renunt la comparatie

Suntem diferiti, in sensul de unicitate. A te compara pe tine cu altcineva sau ce ai tu cu ce are altul de cele mai multe ori duce la insatisfactie. Da, poate pentru cineva a fost mai usor decat pentru tine sa obtina ceva, dar chiar stii daca a fost usor sau greu ca sa aiba succes?

Fiecare vine cu o lectie de viata si fiecare are de invatat cate ceva. A te compara cu rezultatelor altora, in sensul de a te intreba de ce el are un venit anume, are un partener de viata sau partenerul lui de viata este mai intelegator si mai bland ca al tau, nu te duce decat in pozitia de victima. Avem langa noi exact oamenii care ni se potrivesc si de la care avem de invatat ca sa evoluam.

2. Sunt unic

Ce te face pe tine unic? Care sunt calitatile care le apreciezi la tine?

Ai un produs, serviciu, afacere de oferit?

Care este valoarea lor, ce beneficiu aduce oamenilor carora il oferi? De ce ar cumpara oamenii de la tine? Cat de mult crezi tu, in final, in ceea ce vinzi sau oferi?

Vrei sa le oferi oamenilor ceva de care sa se bucure si sa fie multumiti sau doar vrei sa le vinzi ceva, oricum si orice ar fi?

3. Practic acceptarea

Astazi, declar ca voi incepe o zi si o viata noua.

Astazi ma voi dedica impacarii cu mine, azi voi alunga gandurile care ma supara, gandurile care ma fac sa imi pierd calmul sau ma strezeaza.

Astazi nu imi voi plange de mila, azi voi privi la toate lucrurile minunate care sunt in mine si in cei din jur.

Astazi voi face un lucru care imi face placere mie si care este pentru sufletul meu. Ma voi gandi care sunt lucrurile pe care le-as face din pasiune si voi incerca sa ma descoper.

4. Perseverez

Astazi voi face o lista cu lucrurile pe care le am de facut ca sa imi ating obiectivele si la sfarsitul zilei voi bifa tot ce am facut, voi fi recunoscator si voi simti bucuria lucrurilor facute si satisfactia ca sunt mai aproape pe drumul meu spre succes. Daca sunt lucruri pe care nu le-am facut, terminat sau nu sunt suficient de incantat cum au iesit, ma voi ierta si le voi revedea si reprograma a doua zi. Cand ziua de azi se va termina sunt recunoscator pentru ea asa cum a fost.

Astazi voi investi in mine, voi citi, voi studia, voi asculta oameni de la care am ce sa invat, ma voi intreba cum sa fac sau ce am nevoie sa stiu ca sa ajung acolo unde imi doresc si voi avea siguranta ca voi primi raspunsuri la intrebarile pe care mi le pun, pe masura ce actionez si sunt dispus sa primesc succesul in viata mea.

5. Sunt recunoscator

Azi voi practica rugaciunea, meditatia, voi canta sau dansa sau orice care ma va face sa ma simt bine si sa imi eliberez mintea de ganduri si ingrijorari. Azi voi sarbatori ziua care imi este data.

Astazi voi incepe sa practic entuziasmul si sa ma bucur viata si nu ma voi ingrijora cand entuziasmnul meu nu arata asa cum cred eu ca ar trebui sa arate ci voi aprecia fiecare stare, moment si clipa si voi lasa sa curga pe langa mine gandurile negative si ma voi intoarce la a fi linistit si in pace.

6. Ma apreciez

Voi fi recunoscator pentru fiecare salt pe care il fac in munca mea si pentru fiecare rezultat pe care il am si il voi impartasi cu cei din jurul meu, voi transmite energie pozitiva si voi bucura si pe altii cu entuziasmul si voiosia mea.

Sunt mandru ca am atins rezultatele pe care le am si voi pastra in sufletul meu recunostinta pentru valoarea pe care mi-am atins-o prin munca mea.

Voi pastra starea de bucurie si rezultatele pe care le am si nu ma voi lasa sa cad si sa imi subminez eu singur rezultatele pe care le am la momentul respectiv. Voi cauta doar sa vad ce pot sa imbunatatesc.

7. Voi fi generos

Astazi voi dedica timp oamenilor din jurul meu, ii voi incuraja, voi raspunde cu drag celor care ma intreaba si care vor vorbi cu mine, voi petrece timp cu familia si prietenii.

Voi construi echipe pe diverse proiecte sau idei si voi dedica pentru a face lucruri in comun cu familia mea, cu partenerii mei de afaceri sau cu colegii. Impreuna vom reusi mai mult decat voi reusi singur. Stiu ca exista oameni care ma sustin si pe care pot sa ii sustin in proiectele care ma inspira. Voi cauta sa pun mai presus de binele meu si persoana mea, echipa din care fac parte (familie, proiecte, afacere).

Mult Succes tuturor!

Cu drag,

Irina Aiacoboae

